3 dagar kvar till Bruks.

Ciao bella!

Idagens har det vart en sjuk dag, så jag och erikan fick lov att gå på träningen. Vi hurtade oss med lite going upp och ner höger vänster i Hemus. Vi var också en finfin hejarklack till våra kamratet som kämpade på så fint runt Christers bana. ^^
Vi hittade också en finfin "hoppramp" som jag åkte på en plastficka ner för, en riktigt nära döden upplevelse måste jag säga, men som tur var stod erikan där nedanför och tog emot mig. Så inte en skråma! <3 Sen efter träningen blev det mat och sedan skola (: I`Italia och svenska med gayet. Najs!
Nu sitter jag på stentorp i Hannisen och Fridus flat, och har sällis av skidkompisen Alicia :D och min och Alicias mage ropa efter lite mat, så nu har vi lite mackor i ugnen, SMASKENS!
Sen klockan 4 blir det teori med Robin, valla teori idag de ni! ;) Vi passar då på att fixa våra skidor till Bruksvallarna, smartis av oss.

Snart kanske min sambo kommer hit till 20b (;

pusshej leverpastej!

gudis.
går inte att lita på.


Kommentarer
Postat av: sören

vad har hänt med kära Gudis?! :o

haha, fattade inte att dunhade skivit på min dator, så jag fattade inte vart du fick bilden ifrån! ;D

pusss<333

2008-11-04 @ 19:57:17
URL: http://tjugob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0