Torsby Läger

Äntligen känner jag mig hel som människa !
Nått har fattats , nu vet jag vade det har varit.
Torsbyskidtunnel.
Vilket underbart ställe, spc när spåren knappt är spår och skate banan inte är pistad utan ist en decimeter snögröt.
Som gladiiiiiigen delas med massor av norrmän .
- Hakurratt hoppidomi shutterutte ?
 - Akkuratt ja alla snö kalle utterutti!

Aja annars har Lägret varit Kanon!
super roliga spring turer med roliga upptäckter, bla att Alicia är mkt dålig på att imitera en svamp och Marie är skir bra på att agera mossa .
Och sist men inte mist, sjuk god mat! Med gratis glass efter varje måltid.
Farlig kombination säger jag bara.
Lördagens Tacos Åts med sånn entusiasm att det första jag tänkte på nästa morgon var Tacos...
Alltså det finns ju alltid plats för lite glass, lite mera glass, fast man är proppmätt.

Idag har vi Handlat som vanligt.
4 gröt tuber bla.

Snart blir det andraavenyn, spännade ;)

<Gudis3

Kommentarer
Postat av: sören

HAHAHA, jag kissar på mig! du är så soeeeeeeeeeet<33

2008-10-07 @ 19:35:11
URL: http://tjugob.blogg.se/
Postat av: angelica

ni uppdaterar seegt!!

skynda hem jag vill kolla på biljetter!!!=D=D

2008-10-10 @ 10:56:39
URL: http://angelica.hevox.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0