Utkast: Jag vet ...

Jag vet att ni har längtat, och här kommer det.
Ett nytt inlägg från Vasagatan 14a !

Det händer super mkt hela tiden , och allt går helt sjukt snabbt. Det är ca 9 veckor sen vi stog som nollor på linjen ,och det känns som tiden mellan där och nu bara försvunnit!
Men,det är även endast 8 veckor kvar till Julafton gottfolk. Och det säger jag inte för att stressa upp er med massa julklapps noja, utan för att dessa åtta veckor kommer gå ÄNNU snabbare än de förra, oooch det pga ;
* Snö läger i Bruksvallarna
* Snöläger i Vemdalen / Harsa
* Cup tävling i Skellefteå
Så ja, Julen är så gott som här.
Lika mkt som det är så gott som fredag imorron onsdag igår.

höhö ;D

En ledsam sak : Jag kommer att missa både Metallica och Judaspriest i vinter pga av att dessa ligger allt för nära JSM. booooooooring. Men kul med JSM i BODEN såklart, det är ju det som är sässongens största mål, så vore ju en smula keligt att vara sjuk då .

Imorron kommer min syster hit , vi ska gå på gymet vilket kommer bli välldigt roligt, eftersom att hon tror att hon är stark när det egentligen är jag ;D

erika redo för shopping



So longe !

Gudis

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet du att det är typ 70mil till Skellefteå? Boring resa tycker jag....

2008-10-22 @ 19:55:41
Postat av: angelica

dina satans skidtävlingar! fan va dekomme vara tryck på metallica å rob är ju guden!

å så är jag starkare. men de märks bara inte. man måste ha ett tränat öga för att se de

2008-10-22 @ 19:59:49
Postat av: Erica

haha, de börjar redan bli lite husmor av erika ;D

2008-10-23 @ 07:03:39
URL: http://eranerran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0