23/9

Tjäänna! :D

Nu sitter jag här i sängen med den mestaste underbaraste datan i knät, blockar tillbaka på dagen med ett stort leende, Najs!
Ganska vanlig dag i skolan Naturkunskap och matte i "bara" 1 ½ timme , men som tur var hade jag Johanna bredvid mig som räknade ner tiden var femte minut, tack Hannisen.. det underlättade ;) Sen efter det var det bara att dra sig hemmåt med riktning mot curry, kolla om det hänt nått nytt med datan och byta om för ett kommande träningspass, och inte vilket som helst utan CAMPINGTEST , yeaah. Ett test som kan förklaras , rövont och stirrblick p.g.a tröttheten (enligt mig iaf). Det var sååååå skönt när man fick in i lägenheten sen och bara sjunka ner på golvet. Åter resa sig upp slänga sig i soffan och bara njuta av den otroligt hemskt förjävliga dunder super onda värken i fötterna av dom härliga pjäxorna ;D kan bara säga att skatepjux inte ligger högst på min gilla lista nu , har ju fortfarande ont! gah.
För några tim sen var jag och sambon ute på mora och leta cykel , cykeljakt , men dock ingen vinst fick vi med oss hem :/ uss. Fast som tur var så ringe frida och bjöd in oss på lite glass , så då bar det av dit , glass+ IDOL+ skratt+skölpaddan - Det är grejjer det!! :D haha
och nu börjar vi komma ikapp tiden , jag och sambon har smocka i oss ett par toasts och är nu färdiga för sovdags ^^
Så god natt allesammans , lek livet , käka glass , skratta åt sköldpaddan och kom ihåg
Gudis är ALLTID med oss.

// CHF 2

Kommentarer
Postat av: johanna

yeah, matten (Y) jag kan inte sova, och klockan är halv ett.. hm! jag börjar känna en viss smärta in my ass också, undras vad det kan bero på! :p hoppas ni sover sött gullisar<3

2008-09-25 @ 00:31:09
Postat av: angelica

nää! jag sörjer röda cykeln..

2008-09-25 @ 21:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0