dagen efter Maries födelsedag!

baby baby you and me na na na

Nu har jag och erikan precis kommit tillbaka och hem från ett träningpass :D Dessvärre möttes vi redan i vår hall av en fisk stank , som fortfarande hållt i sig från igår när vi käka pasta och laxsås. Men vadå hem ljuva hem!
Måste säga att träningen gick tipp topp idag , stavgång för Gopshus slalombacke , 3 ggr A3(snabbt) , najsbajs. Tur att sambon påminnde mig om banan imorse , annars hade jag dött av hunger och inte klarat den tredje "intervallen" , magen klagade nått fruktansvärt på mitt dåliga matintag för stunden.
Sedan var det bara att springa 3 km till skidgymbussarna och inte lätt inte , när man blir utmanad av Martin och Nicko ;) Inte lätt  för dom alltså , själv springer jag ju ifrån dom lätt .. lätt.
Den bästaste bästa tiden är påvägen hem i skidgymbussarna , jag och erika fixar radion , och sen tar vi ton och underhåller våra medmännsikor med lite skönsång ^^ härligt! Idag så hade radio kanalerna lite depp/kärlek/balad tema , man ack inte gör det nått , erikan och jag fixar igång låterna med lite nytt komp , stamp i bussgolvet , klapp på låren m.m :D lätt fixat.
Dessutom Har vi fått en ny lover , The Ekorre! Han fick höra på lite skön ballad sång av oss idag minnsan.
Nu är det min tur att dusha sen äre lunch och skola , Italienska idag - Me like!

Ha en superbra dag så hörs vi imorn!

och nej klart jag inte glömmer .. Gudis gudis gudis är , faktiskt , aa , han är med oss :)

/CHF 2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0