Utkast: På fastande ...




På fastande mage begav vi oss idag 07.45 till Moras sjukhus.
Vi skulle vi stuckna av farbror doktor ,som visade sig vara en tant , men iaf jag är besviken!
Här ger man bort 3 plaströr med blod, och då för väntar man sig kanske nått finare plåster.
Men neeeej, en bomullstuss och en bit tejp, poffpang,
Snålt är ordet.

Men men,dagen fortsstte med skola lite potatis och fisk å sen träning.
CYKEL , :D as nice att cykla lite i skogen.

Marie är på bättringsvägen , vilket är toppeeeen! Dessutom verkar min förs åxå varit en kortvarig , det måste vara all kiwi har ätit .
Nu Bakar vi bröd och kokar soppa,ni kmr aldrig sluta förvånas över våra husmoderliga förmågor (;

Gudis i hjärtat
Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: gubben utanför lådan

alligatorer flyter alltid mycket bättre än tunga stenar

2008-09-18 @ 10:36:38
Postat av: stiiinaaaaa

skriv meera jag läser den hela tiden! hihi sötnosar jag vill hälsa på er snart ^^

2008-09-18 @ 16:13:52
Postat av: Josefine den store Ahlström

Hahhaa tittade tillbaka lite i bloggen här !

Hahhaa jag har just suttit här ensam i min lägenhet och fnissat åt bomullstussen !!

Du är för goooo Erika den fina

2010-05-18 @ 22:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0