Utkast: Thildan är ...

Thildan är i vårat hus !
100 % super bra, hon passar in lixom.
Vi har bakat piroger ,tjockat godis och sprutat ner oss med DeoSprayer/ Parfymer på cubus. Man känner lixom inte lukten så bra när man e snorig..

Imorron Åker Gumman på USM och Jag (erika) Ska ha plojjfoto till skolkatalogen med klassen. Min Outfit kan ni beskåda i detta inlägg .
Gravid Hippie, Stina du vet nog vet jag snodde ideen från ;)

hihi.
TEATER THILDA.
Jag är inte alls avis.
jag vill inte alls åxå gå Teater.
Teater åker till sthlm,
dom går på dramaten-
BF ska åka till Njupeskär.
vi ska äta korv..

Godnattz!
<3


Kommentarer
Postat av: EranErran

Hur blev plojjfotot da, gick de bra? :)

2008-09-22 @ 20:00:47
URL: http://eranerran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0