Hemma i Dalarna,Rättvik :)


dumma dummis bild den ville inte vända på sig!

Aja, måste bara säga att jag MARIE är hemma igen :D Några dar förtidigt , anledning till de : Förkylning och en dum inflammation i en dum knöl på foten !
Har i alla vart på en trevligt läger i Stockholm och Finnspång. Men måste berätta att dagens höjdpunkt! Jag å bästiss har ju vart långt långt bort från varandra länge nu, men tror ni inte att vi möter varandra i bilarna i Askersund :DD Ohoo hur coolt är inte det ! Samtidigt så satt vi och sms:ade med varandra också.

Ja så nu när jag är hemma så kommer det troligtvis att INTE bli något uppehåll i denna blogg inte så fortsätt att kolla in här varenda dag, imorn så blir det nog Mora och 10-mila natt med Hannisen (: hihi

som jag brukar avsluta,
xoxo
(härmigt ? ja)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0