Hurruskup

Okey jag börjar dagen med ett stort misstag, att läsa mitt horoskåp.
Alltså horoskåp är ju sånna där grejjer som man tkr är kul att tro lite på när det står possitiva saker.
Typ som att  ; Idag kommer du ha en otrolig tur , köp en lott ! Eller ,ooooo idag är du en stark och vacker människa ut sprid glädje vettja.
Då blir man ju en aning peppad , att jajaja idag är jag bra . haha.

Men hallå ? När det står så här (som det stog i mitt horoskåp idag )

- En lite trasslig dag skymtar fram i tecknet ,och det kan nog inte undvikas att det kör ihop sig lite här och där.

Hur glad på en skala 0 - 100 blir man då?
typ - 8.
Om denna människa som nu har makten att skriva detta ( Hitta på ?) så kan denna människa ändå passa på att skriva något som ger en bra start på dagen .
Ja menar ,det är endå en morgontidning .

Nu ska vi inte vara dumma ,men den som skriver detta är säkert en tråkig människa som har ett sånnt grått liv att den gör allt för att ge andra en dåligdag.
,
och detta blev en smula snurrigt ;)
saksamma , haha

Nu ska jag ut på hojjen och träna, sen ska jag ner till rättvik och träffa Thildan och ssseeeen frå vi se vad vi hittar på .

SoSosOOloooonge!

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0