Jakob Aronsson mina damer å herrar ;)

jakob om åhh:

Jah ska hjälpa dig!!!
Vi måste hjälpa att bevara miljön så kommande genarationen vöerlever det vi har orsakat. Jag menar vi kan ju inte använda ett helt smörpaket till bara en macka, det är ju bara stört ?!?!?!?!?!
vi lever ju endå inte när det händer ^^, det finns ju endå så mycket is på antarktis och det blir ju varmare = mer sol :D be happy ;)




Jakob är ju helt klart värd en alldeles egen bild för sina fantastiska åsikter om miljöförstöringen
Grattis Till dagens (gårdagens men saksamma ) mest provecerande komentar gubben ;)

Kommentarer
Postat av: jakob !

Hahahahahah men du va rädd jag blev när jag såg en blid på mig :O !!!

Men jag vet att du älskar värmen och sommaren och att du håller med mig ^^, eller en liten del av dig vill hålla med dig m,en, jag tror att det är grupptrycket från alla skidåkare ;)

gulligt att jag fick vara med på bloggen :)

2009-04-14 @ 20:10:57
Postat av: Erica

Haha, va kul sagt! x)



Kram på er!

Erran

2009-04-16 @ 19:31:55
URL: http://EranErran.bogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0