Påsk och powerwalk in the sun

Som jg sa tidigare jag gillar vädret väldigt väldigt mycket! Så jag fick lov att dra ut på en promenad runt dom söta byarna med sällskap av Sofie med lite inslag av power walk (: ohoo . Nu sitter jag här i solen med laptopen i knät och lyssnar på vattendraget ifrån våran å , får man kalla sig riktig bloggerska då?  

Rida rida ranka hästen hette blanka, vart ska du rida till en liten piga,   vad ska hon heta jungfru margareta
rida rida ranka hästen hette blanka,
vart ska hon rida till en liten piga,
vad ska hon heta jungfru margareta
nanan ana laala

Tack och bock sockertopp , nu ska jag måla påskägg
hörs later, GLAD PÅSK

xoxo

Kommentarer
Postat av: F

iiiiiiih härligthärligt väder :D

psssst! kolla smygreklamen i våran blogg (;

2009-04-11 @ 18:14:19
URL: http://tjugob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0