Påskcup

USCH, USCH och återigen USCH. Det måste jag säga var en fin sammafattning av dagens påskcup! Det var galet varmt, det var väldigt blött, och det gick väldigt tungt, och vi var ungefär 30st omotiverade skidgymnasie elever ute i skogen.
Fast jag kan meddela med en viss nöjdhet att jag dock min icke befintliga motivation Inte kom sist, så det ger ju lite plus ändå. Min kära sambo, som inte är skidorienterare hade det kanske lite svårare, men hon kämpade tappert hela vägen i mål, jag är så stolt :)
Nu för tillfället så sitter vi i favorit soffan (inte för att den är så värst skön, utan mer det faktum att det är enda stället vi har att sitta,chilla eller slappa på, om man inte räknar sängen men om man lägger sig där somnar man och det var inte syftet, utan bara vila lite) hur som helst vi sitter i soffan, och Erika spelar ljuv musik på gitarren, ni visste väl att vi båda kan spela introt till True Colors? Jo så är det.
Nu är det dags för mat , hörs senare

xoxo

Kommentarer
Postat av: Erica

Nice att ni snyggat till designen lite :)



Erran <3

2009-04-07 @ 20:03:34
URL: http://eranerran.blogg.se/
Postat av: Mats Edvardsson

Man kan nästan gissa vem som kom sist?

2009-04-07 @ 22:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0