Hej nice ringe

En smula irreterande , hela inlägget jag skrev försvann !
Morrrrrrrrrrrr.

Aja det gör faktiskt inte så jätte mycket ,jag är glad ändå :D

Som ni ser har bloggen avancerat från en lite gris färg inspererad nyans till en vacker lila !
All because of me , trallala .
Lite andra småsaker har jag också lyckats ändra.
Och jag trodde i några sekunder att min lycka var gjort när jag var hundradelar  ifrån att se om bilden där uppe skulle funka eller inte.
Men nejdå, the blogg design is fucking with me !
En liten snutt av bilden syns, och jag har ingen aning om hur det gick till .
Eller hur man gör för att hela bilden ska synas.
Jaja, vi får se det som en otroligt bra cliff hanger ;
Hur Kommer maries näsa att se ut på denna bild ?
Har hon plastikoppererat hakan ?
Kommer Erika fortfarande att ha 2 ögon ?
Frågorna är många

Men den som lever får ,förhoppningsvis, svar på detta !

Ah M. är på sin första tävling för i år i helgen.
Senare kommer hon nog berätta hur det gick.
Åh herregud va våran blogg är spännade ! ;)

Haha. Aja nu ska jag äta upp min semla, gå å kolla på min nya solbränna lite till och titta lite i matte boken ( Jag vet , det är lördag ,men har man varit lat får man skylla sig själv )

Så jag säger som den glade dansken
har en rigtig dejlig dag !

Bye bye
/ E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0