Ludvikas fetaset raggare.



Tjoh ! Idag är det fredag och jag har nyss kommit hem från Mora.
Snart ska vi iväg till smedjebacken och jag hoppas på att jag ska kunna tävla imorron.. Har nämligen ont i halsen !
Jäääklar, men jag har inte varit sjuk på hela sommaren och hade ängla vakt efter Peace and Love till Landslagslägret så. Okej . En liten ytterst kort försylning kan jag ta. But no more. Svin influensan ? hoppas inte för hur snyggt låter det att ha svininfluensa ?
Inte alls. Istället för att folk tycker synd om en så kommer dom tycka att det är äckligt.
Bryter man benet så får man medlidande på ett annat sätt , har jag en känsla av.
hm. Aja jag ska sluta svamla.

Och imorron fyller min lilla älskade siss år !
:D

hade bra snyggingar /
E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0