Onsdags Torsdagen fast tvärt om.

Idag har jag kreativt nog gjort en jätte fin paint av dagens träningspass ! ( Medans min sambo lagar mat  ^^ )
Vi har alltså först åkt RullskidorÖverK ropp intervaller i, regn.
Sen sprungit 3000 meter + intervaller och orienteringssprint , i regn .
Vi klagar inte vi klagar inte vi klagar inte. Faktiskt så var det perfekt att springa 3000 meter i regn , inte för varmt och ja det är bättre än 25 + iallafall.

Idag har hela dagen kännts som torsdag.
Igår känndes hela dagen som onsdag.
Igår var det tisdag och idag är det onsdag.
Den stora boven i dramat är den dagen Måndag.
I måndags känndes det nämligen som vi hade avverkat två dagar på en dag . Lite konstigt men , anledningen till detta är att vi under måndagen
1. Gick upp 7 , Gick till skolan 8.
2 . Åkte ut på träning ( Viborgs race ) runt halv 2.
3. Åkte upp med matbussen till Ica Maxi klockan 4.
4. Gick ut på ett andra tränigs pass ( Styrka ) klockan 17.45.
5. Lagade mat ( Ungs potais och svamp omelett ) och duchade.
6 . Åkte ner till stentorp och kollade på nollningen .

Ja så nu vet ni det.
Nu blir det dusch , mat och pannkakor gjorda av Nollorna.
Najs !

/ E


Kommentarer
Postat av: Stina

skönt att ni är tillbaka, nu har jag äntligen nått att göra om dagarna!! hihihihi ;) näärå. men nu har jag ett litet önskemål dåva. jag vill se bild på ommålningen! är jääätte nyfiken. och vad är det för ett husdjur? PUSS PÅ ER

2009-08-26 @ 21:08:13
Postat av: Thomas Karlsson

dom ska nollas hårt och skoningslöst...

2009-08-26 @ 21:52:54
URL: http://Thomas.hevox.net
Postat av: Anonym

fast det var jag som skrev å inte thomas.. bus



2009-08-26 @ 21:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0