Björnjakten

Idag har vi tävlat i Älvdaln.
Det gick oväntat bra för mig . Det var en chock att komma i mål och höra speakern säga mitt namn och att jag låg på en 3e plats (Givetvis så halkade jag ner från min 3eplats efter en stund ) . När jag brukar gå i mål på skidorl så brukar speakern antingen,
1 . Säga mitt namn och sedan börja prata om någon superstar som inte ännu gått i mål.
2 .Inte säga ngt alls
3. Prata om att snart kommer en superstar imål med en jätte bra tid och inte ens lägga märke till att jag gått i mål.
4. ha fika paus


Men imorron är det jaktstart och vad som helst kan hända. Det kan gå skit dåligt och jag kanske rammlar ner 8 placeringar. Den som lever får se. haha.
Det gick helt okej för Marie ,även fast hon inte var helt nöjd.
Imorgon ska vi minnsan fightas om placeringar ;)

Nu väntar soffan o lite.. Frukt.
Först ska jag lägga upp lite bilder bara!











( Det är inte jag på denna bild, Angelica )

/ E


Kommentarer
Postat av: mats edvarsson

Å så en gubbsmurf!

2009-12-13 @ 19:43:56
URL: http://moveitmats.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0