Torsdag

Åh jag älskar sovmornar. Jag älskar att ha ledigt från skolan på en skoldag ! Då kan man gå upp efter alla andra ,äta lång frukost och låssas att det är en lov morgon .

Idag är det en sånn dag när jag har ledigt fram till träningen ,eftersom våran lärare är borta.
Så nu sitter jag i soffan och ingronerar följande :
* Att tvätten måste hängas och hälst vara torr innan 12.
* Att batteriet på datorn står på varning
* Att en hemfet uppgift om en idrotsklubb måste göras ( som var insatt för att lektionen blev inställd..)
* Att Köket luktar kartong och måste göras rent.
* Att jag är snorig ( igen!!! ) och måste snyta mig.

Well. Nu har jag redan satt i batteriladdaren , och det är bäst att jag hänger tvätten nu, om vi ska få bo kvar här vill säga. Vilken handlings kraftig människa jag är !



Välldigt vacker !
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0