oppps

För tillfället:


Har vi en jättejätte pöl i vårt kök.

+


Att våran badrumslampa har gått sönder så.. nu är det mörkt.

+

Att jag(marie) meckade lite med äckliga handfatsröret idag så.. nu läcker det.

FAST
Det finns förklaringar förstås
Förklaringar:

1. Jättejättepölen i vårt kök, jag å erika saknade havet, sjöarna, att bada, så vi gjorde en egen sjö, förstås :)
2. Mörkt badrum, marie var über kissnödig så hon drog på lyset über snabbt när hon sprang in i badrummet, då gick nån propp eller nå. Men vi kom på att det var fint att det var mörkt.
3 Handfatet var lite äckligt så marie skulle fixa. Marie ska inte fixa, de går bara sönder, dumma mig. Å nu måste vi nog be om hjälp av grannarna där nere... -.- 

nu ska vi sova, iimorn å imorn blire bättre. Jag å erika kanske tar oss ett morgondopp i våran nya sjö ?
hej hopp / currygirls
 

Kommentarer
Postat av: angelica

hahaaa.. naww..stackars barn

2009-02-12 @ 08:14:38
Postat av: angelica

Jahaja! Kanske dags att fråga vaktis? Eller nån?

2009-02-12 @ 19:59:19
Postat av: angelica

alltså de där om vaktis har inte jag skrivit. nån måste använt mitt namn!!

2009-02-13 @ 10:01:11
Postat av: ERIKA

Men angelica ditt namn är ikryssat i kom ihåg mig rutan på namngrejjen ;)

2009-02-15 @ 17:15:16
Postat av: Tove

Haha ni är för roliga ni;)

2009-02-15 @ 20:41:20
URL: http://minisanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0