Rostadmacka = Mora`?



Vi är coola.
Vi bor i Curry huset, typ där alla vill vara, gillar att vara , och önskar att dom är.


Idag har jag gått min sista dag i min klass på flera, minst 5 veckor.
Nu väntar ett lov , en vecka med B Bf klassen , en vecka i BODEN och 3 st veckor tilsammans med små mini mänisskor som tror att pärlplattor , sandslott och sagor är ungefär vad hela världen handlar om.
Det blir bra och nääjs !
Och ja. Tiden går förbannat snabbt, helt sjukt .
Veckorna här i mora är dubbelt så korta som dom var i rättvik, undrar om det har med tidskillnaden och göra ?
Eller så är det något som har med politik att göra som ligger bakom.
Elllleeeeeeerr så är det bara så enkelt att i Mora gillar vi nästan varje sekund lika mycket som rostade mackor.
Brödet är veckan,
smöret är dagen,
osten är timmarna
och den ädla marmeladen är dom tickande sekundrarna.
Så ja, slutsats ; Livet i Mora är som en rostad macka.

Over and Oute
Gudis
och ja
hade allmänt bra.

/ E

Kommentarer
Postat av: angelica

tidskillnaden är grym. här hinner jag hur mycket som helst. saken är bara att jag inte har hur mek som helst att göra. som jag hade i mora. men då fanns det inte tid. höm

2009-02-21 @ 16:33:47
Postat av: Anonym

freeesch yo !

2009-02-23 @ 21:06:13
Postat av: Fia

hahaha, bra filosofi om tidsskillnaden mora/rättvik. kan nog stämma :P

2009-03-21 @ 09:30:37
URL: http://johnssonsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0