hoomackatjacka



SÅHÄÄÄÄÄÄR glada kan man vara när det bara är sissådär 15 sek kvar tills man ska få åka ut på en underbar sprint bana och för min del premiärtävlingen i favvosporten :D:D:D miihaaa

Tänkte bara dela med mig lite eftersom jag tycker att min helg har varit så överträffande och aa glammig . Ohhja
Jag, päronen och 20b åkte till Östersund, ca 40 mil i en väldigt trång bil . För en finfin sprint på sådär 1,8 km och för att stå över en stafett pågrund av kylan.
Men äschaa nog hade vi kul ändå , fick ju träffa skid och skidgym folket. Åh snart blir de ännu mera skidgym folk för på torsdag börjar faktiskt vi skolan , och då vill vii ha våran traditionella filmkvällis åxå .

Stor smaskis puss å hej
Gudis är med oss, förlåt att jag ibland kan ha tvivlat när jag får halsont + sjuka 3 ggr på rad och sen en fin halsfluss

Och förresten GRAAAATTTIS GRATTIS GRATTIS FRIDA ERKERS I 20B SOM FYLLER 17 ÅR IDAG!<3 (btw jag har din handsfree, fast de fattas en plopp gjorde de de förut? )

Kommentarer
Postat av: gårdagens födelsedagsbarn

hahah taack vasagatan för den gratulationen ;D

och tack för helgen som var super :)) <33

2009-01-06 @ 19:07:19
Postat av: gårdagens födelsedagsbarn

hahah taack vasagatan för den gratulationen ;D

och tack för helgen som var super :)) <33

2009-01-06 @ 19:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0