Virrigt

Okey okey hejhå lilltå , eftersom jag är på took för rastlös för att sitta och titta på en franskdeckare i slowmotion där jag endast vet vem en person är i hela grejjen så tänkte jag blogga lite.
HUH så modärnt och.. till vilken nytta?
Alltså det finns miljadersmiljoners bloggar ( Typ) alla skriver om sina egan åsikter , händelser , mode och sånnt grejjs, just för att ?
För att andra ska kunna läsa när dom sitter vid datorn och har slut på andra saker att göra?
För att det är ett bra sätt att avlasta sina tankar på?
För att alla har en?
Eller så är det för att man tycker att sina dags händelser är så pass överträffande eller glammiga att  man vill att hela världen ska veta ? , och om  fallet så är ,ja det bästa du kan göra då är ju att tappert göra ett vackert  försök att blogga.
Vem vet, kanske självaste BlondinBella , Brad Pitt, Darin eller nån annan viktig superduperperson skulle sitta vid datorn en dag, råkar tappa kaffe koppen på tangentbordet så datorn får fnatt och helt plötsligt står dinn, ja just dinn bloggsida framför dennes ögon. Och ännu bättre , denne kanske tycker att ditt liv låter så intressant och häpnandsväckande att dene länkar din blogg och Vips så är du åxå en mega intressant superdunderperson, och alla är helt plötslig jätte intresserande av att just du gillar att äta chocklad galss med mandlar, eller att du har en italiensk hund som heter Roffe.
Nu är ju visserligen chansen dock ytterst liten att Brad Pitt kan svenska .
Så slutsatser av detta är alltså att.. Blogga gör man därför att ?
Hm.. ja jag tror att syftet är helt olika, och syftet med denna blogg är just,
ingenting alls.
Tråkigt, men ingen revolutionerande tanke om att för ändra världen ligger bakom.

Vi råkar bara vara 2 st 16 åringar som startat en blogg, och om någon råk läsa vore det ju kul?
Jag menar , jag har väll inte setat och pickat ner dessa ord för ingenting?
Det vore ju tråkigt om ingen råkade läsa att jag faktiskt vunnit en fotoram på skidtävlingen idag ( som tilloch med min syster blev avundjuk på), eller att jag äntligen har tagit  ett steg närmare mot ett körkort idag genom att skriva ner tel.nummret till en körkurs.

hm nu ska jag kolla vem som mördade vem,
om någon skulle bry sig ;) haha
Puss ! ( Gudis peace Jao )

Kommentarer
Postat av: gubben utanför lådan

du kan alltid lita på gubben utanför lådan

2009-01-03 @ 23:13:39
Postat av: gubben utanför lådan

du kan alltid lita på gubben utanför lådan

2009-01-03 @ 23:14:26
Postat av: mawriiiiiii

HI HO! vilken funderare du gjorde där , mitt huvud höll helt serri på att knaka sönder !

2009-01-05 @ 17:26:25
Postat av: Pappsen Mats

Ujuj vilken bra deckare du missade! Blogga på ändå!

2009-01-05 @ 18:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0