Grått..................

Oj vilket grå dag ! Regn Regn Regn .
En välldigt opassande dag att ha regn på faktiskt, för det bidrog till att brännbolls matchen mot andra BF klassen ställdes in ! Jäklar alltså, bränboll är ju super roligt ju.
Jakob blev åxå ledsen för han hade laddat stenhårt och satt på sig den mest perfekta outfitten ,


( Ursäkta bild kvaliten )

Aja en fotbollsbränbollsmatch( B jag vet ), en kokosboll , en lunch där jakob tog tillfället i akt att dansa en sekund på bordet , en städning av lägenhetet , en snabb packning ,en stund i Bf korridoren och en löptur med en hockeytrunk senare satt jag på bussen upp till mitt gräsklippar joobb.
Det regnade men skam den som ger sig, hoppas tanten blir nöjd !

Nu har jag tränat och ska äta . Hörss sen

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0