Håhåjaja

Studenternas sista dag i skolan. Alla springer runt utklädda, skriker ,spelar musik och dansar.
Gissa om man blir avundsjuk,  Jag vill också ta studenten !
Fast ändå inte , först är det 2 snygga år på MSG kvar . Hoppas dom blir lika bra som det här året, eller bättre.
Om det går ?
 

Så här söta var vi när vi precis hade börjat här på Mora . Nu har vi gått klart ettan om en vecka, Helt sjukt faktiskt.
Vad har vi hunnit ?
Slutade vi inte 9an nyss ?

Tamefasiken vilket roligt liv vi har som går så fort att allt som händer bara säger , swoooooooschhhhhhhhhhh .
Eller oftasast iallafall. Det var en stund i vintar där när tiden gick riktigt sakta .

håhå jajajaa.

För ungefär precis ett år sedan  var vi på glassresa i GBG.
Då var det varmt, jag gick barfota  mitt på stan och brände mig på asfalten .
En tubtopp och korta korta shorts var sjukt varmt .
Idag är det... Regn ? Kallt ? happ.



Klassresa ala 9e.

nu ska jag kika tvätt tid !
puss
/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0