We are not supermen.

Okej nej somsagt. Jsm i boden blev inställt  .
Jag valde att lägga ut alla mina agretioner på en förmiddag , då jag klappade ihop rejält i sur träsket i några timmar .
Men att vara långsinnt är ju inte spc kul,
Så i onsdags tog vi våra trunkar och drog upp till mora och lägenheten.
Där väntade en mycket ledseen Mark.. Då slogs vi av tanken att en blomma vanligtvis överlever med hjälp av vatten..En liten petitess som vi råka glömt.
Men med mycket vatten kärlek och russin så är vår ny tillkomna kompis på bättrings vägen och idag vi skådar nya små knoppar .
Hopp kära vänner, vi skådar hopp!

De senaste dagarna har vi brytit på våran läggasigijättebratid trend.
Klockan 9 byttes ut mot  massa te, film, snack-skratt ,hemliga listor och allmänt myspys.
Vem klarar av att  gå och lägga sig klockan 9 hur länge somhelst ?
Inte superman iallafall.

Nu ska jag ( erika ) Snart upp och fira farfar för hans gyllne ålder.
Så , GRATTIS farfar och

tack å hej fiska en sej.

/ CHF 1
Thilda & Erika i Brl..Idag blire melodifestival med denna Snygging ;D

Kommentarer
Postat av: johanna

nä man kan inte alltid lägga sig i tid, inte när man har sådana viktiga saker för sig ;D det var suuuuuupermysiga kvällar iaf! pusss

2009-03-14 @ 22:10:49
Postat av: Thildiuiis

Ohhh due vettni , nu har min bloggtid börjat!

PussspåeriCURRYhuset!<3

2009-04-02 @ 22:50:08
URL: http://mathildastormats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0