bajs

Åh herrejesus jag har gått ner i Deppträsket.
Anledning : En uppsvälld ond ( i dubbel bemärkelse ) halsmandel.
Konsekvenser av detta är att jag ;
1  Inte kan träna .
2  Inte får träffa Linus ,Just för att han råkade blir född till typen seriös idrottre . Seriös idrottare + Sjuk = Jordens undergång .
3 Inte kan gå ner till Stentorp, eftersom alla ändå kommer ställa sig på ett disktret 2meters avstånd och låtssas kolla på något välldigt intressant i golvet om jag försöker yttra mig ( öppna munnen och släppa fri piraterna ) .

Så nu sitter jag i soffan och tycker att allt blev välldigt tråkigt idag. Så poppar en tanke upp - men Oh vad mycket ledig tid jag fick nu , då kan jag ut och Träna lite :D .
Poff. Juste anledningen till min övertid ,anledningen till att jag sitter i soffan = Att halsen är dum .
Men det är bra att vara ensam ibland tänker jag sedan. Nyttigt.
Men sen så tänker jag NEJ . NEJ jag vill inte vare ensam idag. Jag var ensam i söndags ända fram till 22.30 !
Och det var jäkligt skönt. Men idag vill jag inte vara ensam. Jag har varit glad hela dagen tills jag kom på allt jag inte kunde göra när Marie åkte till Jakob klockan 4a.


jaha nej. 2 dumma timmar kvar på den här dagen .
Ingen mat har jag lagt heller.
nonsens.

Hejså /
E

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skulle ha skickat dit mig juh! thilda = 1.Ingen seriös idrottare. 2. Inte rädd för förkylning alls, skulle vara sköönt att vara hemma en dag ärligt talat ;D hahahah

2009-11-17 @ 19:31:32
Postat av: Josefine

Krya på dig vännen!

2009-11-17 @ 19:50:59
URL: http://josefineahlstrom.blogg.se/
Postat av: f

2009-11-17 @ 20:33:23
URL: http://tjugob.blogg.se/
Postat av: F

buhuu, krya på dig eriikus <3

2009-11-17 @ 20:34:54
URL: http://tjugob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0