Only to be with u

Bloggeeen :D

Just nu är det madonna paryt i Curry . Innan dess var det Kajsa Stina Åkerström party med ett gäst spel av Erika & U2 .

På tal om det senaste skrivna , imorron ska jag och jakob sjunga " I still haven't found what i'm looking for "  till sammans med vårat eminenta band på musiken.
Det jobbiga i det hela är att varken jag eller Jakob kan sjunga, det låter inte bra helt enkelt ,allra minst när vi sjunger olika länge på samma ord och hoppar in itext  stycken olika snabbt .
Det är svårt att sjunga och jag önskar att jag kunde få spela gitarr ,piano ,trummor eller dly imorron på uppvisningen .
Anledningen till att jag inte gör det är att alla instrumment som jag inte redan hade spelat blev upptagna välldigt snabbt. Ingen vill sjunga. Förutom dom som kan. Och ingen som inte kan sjunga vill sjunga med en som kan sjunga . Sen är det bra att imponera på musikläraren med att visa sig allsidigt... Eller iaf visa att man inte är feg för att prova alla olika utmaningar här i livet. hehe

Förresten så skapade jag och Marie en ny lek idag. 
Den går ut på att den ene ligger på golvet med benen i luften,
den andre kastar en mjukgolfboll mot den ene som ska försöka fånga bollen mellan innanlåren. 

Nej nu ska jag fortsätta packa ! Imorron blir det skidläger ! :D 

Alltid lika roligt ;) !






/ Erika


                                                                                          


Kommentarer
Postat av: angelica

ditt fina mörka hår=D

2009-11-24 @ 13:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0