Cykeln Polisen

Ett löfte är ett löfte . Man ljuger inte i Erika&Marie bloggen.
Det kan hända att det blir vissa break ibland . Men sånnt händer .

Just nu håller vi på att avverka den sista halvtimmen på dagen Tidsag.
Dagen tisdag som slutar att rulla ungefär 20.30 . Slut station Disken är klar & Maten lagad.
Stationer innan ;
* Teater Jobb i Rättvik 17.30-19.00
* Tåg 16.30
* Skola 08.00 - 15.45

Undantaget idag är att alla elever fick sluta 2 . Så tiden till tåget spenderades idag på Stan tillsammans med Ditte &Thildis . Ditte Hittade en imponerande stor sko.
Tänk er en 180 smal kille , stuprörs jeans , och strl 50 på skorna. : )))



Marie fick förresten sin cykel stulen idag . ( vad är det för fel på mora och cykel tjuvar ? )
Senare så såg jag den på stan utanför Cubus.
Jag och Ditte ställde oss på vakt , och efter en stund så kommer 2 killar ut och går mot Maries cykel , just för att det skulle kännas välldigt snopet att stå 5 meter ifrån och se killen cykla iväg på Maries cykel och inte gjort något för att man var lite små feg , så gick jag modigt fram och frågade killen .
- Är det verkligen din cykel ?
- Ja . svarar killen då .
Då blir vi lite förvirrade , ringer Marie och Ber henne komma att avgöra. När Hon kommer hävdar killen fortfarande att det visst är hans cykel och att han absolut inte tagit den utanför curryhuset .
- Är curryhuset en resturang ? frågar han tillochmed.

När Marie sen säger att det sitter en likadan lamphållare på den cykel som det sitter på hennes ,så säger killen ,
- Asså jag har ju nyckeln till låset hemma !
Jag kollar då slugt på honom och säger sedan ,
- Vilket lås ? det sitter inget lås på den här cykeln ?
Grabben ser lite nervös ut å mummlar ,
- Det här låset , Samtidigt som han sparkar lite lätt på en ihoprostad , trasig ,låsliknade grejj .
MOHAHA , där fällde jag honom . Vi knäckte honom den lille late jävlen .
Hoppas du hade långt hem .

nu får det vara bra för idag .

Godnatt :D / E


Kommentarer
Postat av: angelica

ahh så ska dom tas=D

2009-10-21 @ 13:53:21
URL: http://angelica.hevox.net
Postat av: Sara!

Haha, bra jobbat! :D

2009-10-28 @ 16:51:34
URL: http://tjugosjub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0