Tränings Dialog med mig själv och hjärnan...

09.10 Vaknar och slår upp ögonen .
- Har jag ont i halsen idag ? Visst har jag det . Visst är jag lite krasslig idag så det är bäst att vila ?

09.11 Sväljer några gånger .
- Nej. Helt frisk.

09.30 En blick ut genom fönstret .
- Aha det regnar ute och vägen blir hal. Jag kan inte åka rullskidor idag .
Det får bli löpning.

09.45 En till blick ut genom fönstret .
- Då springer jag upp till elljusspåret och springer backintervaller. Kör styrka efter så har jag kört ihop dagens båda pass.

09.50
- Eller så springer jag till stenstigen och kör 8a intervaller .

10.05 
- Stenstigen eller Eljusspåret ?

10.45  . Kollar ut genom fönstret , det har slutat regna .
- Nu skulle jag kunna köra rullskidor . Fast vägen är iof hal..

11.00
- Stenstigen eller Elljusspåret ?

11.08
- Stenstigen . Dags för mental förberedelse. Löparskor & Tihgts . 8a intervaller och sen hem . Stryka i 45 minuter
hur ska jag klara av 45 minuter tråk styrka ?

12.05 Kollar ut genom fönstret och sen på klockan .
- Snart så . om jag är ute till ett så är jag klar ca 3 . Det blir bra ..






Kommentarer
Postat av: johanna

HAHA, känner igen mig. jag var inte heller sjuk i morse trots allt.. hehe. men nu har jag ju bara ett pass kvar i regnet, och jag trotsar det och tar rullsiarna ;)

2009-10-26 @ 12:39:24
URL: http://tjugob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0