kakakaka !

Efter lunchen fick jag ett starkt behov av små kakor.
Jag tog en runda genom alla skåp , fast egentligen visste jag redan att det inte fanns några kakor att hämta.
Jag åt nämligen upp alla igår..

I ett försök att stilla behovet tog jag en mandarin . 10 minuter senare så flyger jag upp från stolen för att kolla om det verkligen inte finns någon söt kak eller bull bit någonstanns . Så klart inte .
Valet stog då mellan att svälja besvikelsen och ta ett tuggummi eller baka egna kakor.
Jag valde tuggummit.. i 2 minuter.
Sen satte jag igång årets snabbaste kakbak . Fram med bakmaskinen , ner med ingredienserna vrid om knappen , forma degen och in i ugnen.




/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0