Marie tar tag i ett blogg inlägg ,

Yes yes och åter yes ! Idag när man tittar ut genom fönsret till skillnad från erikas titt ut igår så ser man en fin blå himmel och sol ! :D
Tyvärr så hade jag efter erikas inlägg igår tänkt att nej , imorn då ska jag gå upp halv 9 och sen ut på rullisarna fast det regnar eller är dåligt väder. Och visst gjorde jag det, och avverkade mitt 1,5 timmars pass i moln/grått tråkväder  ,surt att solen dök upp en halvtimme senare . Men ack, det kan inte förstöra en bra dag, imorse när jag vaknade såg jag att jag fått en fint litet sms av Lisa From där hon skriver att hon sett oss i tidningen (stipendieutdelningen) och gratulerar, hih (((:
Nu ska jag gå runt och mysa är hemma tills nästa pass, och sen halv 6 blir det teater i rättviks med erika, thilda och gänget ! Sen far jag till Mora , och tidigt imorgon bitti Skåne med jakob (Y)

hejråå
/Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0