Internet feber




Internet . INTERNET !
Spotify , jag kan lyssna på spotify och uppdatera på Facebook.
Och herregud, hur mycket i Blondinbellas liv har jag inte missat på dessa hemska veckor ?
Stackars brud, hon har nog saknat mig i läsar antalet.

Skämt å sido såklart. Men jag ( Erika ) har för tillfället landat i Vikarbyn . Helgen bjuder på Två tävlingar i Falun : ) Det ska blir kul , även fast jag misstänker att cykel formen är sådär , efter all löpning och rullskidor jag ägnat mig åt de senaste veckorna.

Nu ska jag ner till cykeln och kolla så den är Okej.
Men frukta ej, denna helg ska det bloggas flitigt !


Btw. Jag har väldens bästa vänner , sånnt man slås av ibland : )

/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0