Strut ( s ) ?

Igår var vi i min klass uppe på Hemus halvadagen och höll i olika aktiviteter.
Jag och Jakob hade blindbana , Rull skidor och Strutfotboll.
Anledningen till att jag tar upp det såhär dagen efter är att jag hitta så roliga bilder från strut fotbollen.
Eftersom ingen såg mer än en tenisbolls stor bit av marken så var det välldigt underhållande att ropa,
- Här är bollen ! det man då fick se var ett 10 tal 17 åringar kom ,lite snett travandes, emot en och alla försedda med en stor strut för hela ansiktet .









Nu är det dock fredag och jag ska snart åka hem till vikarbyn och två vilodagar på raken.
Dom hade jag tänkt fylla med att valla skidor, plugga, måla, sova och dra ut Linus i Skogen

Vi hörs senare .
Yaahoooooa.

/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0