happy Erika

Jag har åkt i samm hiss som Kjell Bergqvist idag.
Kjell är min idol.

För i övrigt så är jag på stadsteatern och det är välldigt kul . Det kliar i hela kroppen när jag ser skådisarna repa på scenen. Jag vill också! vill vill VILL .
Det springer förbi människor från TV & Film hela tiden. Det är inte helt utan att jag vrider lite på huvudet för en extra kik ,japp det var han..Jo visst fan är det han.

Men min slutsats av detta är så pass mogen så att jag skull kunna köpa radhus och hund redan imorgon ,människor från tv & Film är bara människor ,precis som gubben i korv kiosken och tanten med pudel och päls i parken . 
Fast det är klart ,lite häftigt är det att åka hiss med Kjell , äta i samma matsal som Helena Bergström och disskutera musikaler med Vanna Rosenberg vid lunchen..
Och Min handleare Shebly ,han är Grym ! Han behandlar mig inte som om jag vore en extra svans som man helst skulle amputera bort ,vilken jag är välldigt välldigt tacksamm för.

Annars trivs jag SÅÅÅÅÅÅÅÅ HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR bra i stockholm . Jag kan åka tunnelban själv ,vilket gör mig välldigt stolt över mitt lokalsinne och när minne . Två kompisar jag annars brukar bråka med.
Thomas & Angelica är söta o snälla ,Angelica bjuder mig på winnergummin som smakar fake Wgummin och Thomas fixar nya bromsklossar till min cykel.

GREAT , jag ska nu övertala Marie att vi ska försöka övertala Harry Potter eller dyl. att försöka trolla våran lägenhet till Vasastan .

HUJ , ;)

/ E

Kommentarer
Postat av: sambooo

gahhh ! det behövs ingen övertalning jag är helt såld !! vasastan får det blir, japp där har vid det, klappat pch klart. YES

2010-04-07 @ 19:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0