Kärlek

Jag är så trött. Dessutom är jag super hungrig med inte alls sugen på mat?
Logiken ? heluuhhh.

Jaja just nu myser jag och lyssnar på fin musik i min nya älsklings-bärbarahögtalare. Åh man kan ta med den överallt. På toa, på stranden ,på fest ,till månen ?!? ,till skidtävlingar. Hajjarni grejjen eller?
Man kan ta med den... ÖVERALLT !!  utan sladdar!! För man kan ha en ipod eller Iphone i den och ta med den....
Överallt !
Den är ju som sagt, bär bar- Bara att bära. haha.
Japp
här är jag och min lover på bild.


Annars var min födelsedag ett guldkorn ! Sparas helst i en av de finaste lådorna i minnets byrå.
Bilder ? Ja kanske. Vi håller alla tummarna för att Alicias kamera återuppstår så kommer det.
Annars så var vi ca 10 tjejor hemma hos Thildis, vi spelade musik ,skrattade ,spelade kubb och buggade på Bowlingen. Jamenvisst ,att bugga är det nya svarta. Eller tja, man får väll inte  vara för kräsen kanske.

haha jaja bäst.

PUSS

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0