Regnig dag. Sanningsenlig rubrik

Dagen har spenderats i Mora med Cicci och Alexandra. Vi catchade upp oerhört viktiga saker och åt luch på Kaffestugan. Justdet, vi gick i affäret också. Skillnaden mellan Rättvik och Mora ligger där. I Mora kan man faktiskt göra en trevlig liten shopping runda som dessutom inte känns det misnta pinsamm eller desperat. I rättvik så fukar det inte riktigt. Vill man handla där så måste man verkligen veta vad man är ute efter och sedan gå in i butiken. Det är klart det finns massa fina saker men, det är inte så att man tar en spontan dag på stan i Rättvik.
Hm . För att reda ute det hela : Det finns bättre kläd o Sko butiker i Mora. PUNKT. ( i Sthlm finns det ännu bättre osvosvosvo )

Jaja.
Thildis har konstaterat att det är 15 dagar kvar till våran TURKE resa och börjat panikpacka. Jag har börjat leta efter svett vänliga plagg. Hittade denna skatten i min gadde


Nu vet jag att min farmor kommer komma hit och sy på ett extra tygstycke längst ner på klänningen eller tvinga med mig strumpbyxor. Men . Den är inte så kort som den ser ut och anledningen till att jag står som en banan är att jag gjorde mitt bästa för att få plats i bilden. höhö.

Sen köpte jag ett nagellack för den som bryr sig.
Så här fult målade jag med den snygga förgen.

Eller ja.. den är snygg Live.

Imorgon ska jag köra min första lektion på Bilskola. Det är inte klokt vad jag är i tid med saker :)
ha ha.

GONATT

/ E

Kommentarer
Postat av: Farmor

Har du glömt att du fått en jättekort svart tajt kjol av mej nyss? Inte vill jag sy på nåt tyg på din svala klännning inte! Ha ha

2010-08-10 @ 20:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0