dagen före

ja det här är då dagen före, men dagen före vadå?
Jo dagen före vallajobbet !

Jag och erikan ska återigen gör ett finfint vallajobb och tjäna massa pengar så vi kan lyxa till det lite såhär på snart av början av våren ;) Förra året så gjorde jag och erika ett sådant underbart jobb så att vi fick lite gratis mat och diverse, så vi får se om vi kan toppa det i år !

Idag var det trubadur i skolan, i ungefär 1,45 . Aningens för långt tyckte jag själv att det var , och när jag satt där och nästan kunde börja ana snarkningar och nickande huvuden från olika håll och kanter så förstod jag att jag nog hade en del som höll med. Trubaduren berättade om våran kända författare skogsarbetare kolare och diktare från Ludvika, Dalarnas stolthet med sång och instrumentspelande. Och vem är det jag pratar om inte Dan Andersson . Mycket duktig musiker men som sagt litee liteee för långt. Nu sitter jag här och väntar på att min sambo ska komma tillbaka från hennes snabb visit nere vid direkt anmälan till tjejvasan ! skyndaa skyndaa

hejsvejss
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0