sen när lärde sig tanter att valla?

VART är alla tanter som vill ha sina skidor vallade ?? Ja inte var dom hos oss iallfall.
Jag säger så här - Tanter vidga era vyer ,det går att lämna skidorna till andra ställen än till vasaloppets / Moras vallaservice . Det är okej och era skidor kommer inte att slås sönder eller falla i bitar. TRUE .
Aja hoppas på bättre folk storm imorgon : )

Idag har köpt en ny mössa . Efter ca 30 minuters mössprovning igår inne på Intersport och 15 minuter idag ( Ni kan ju gissa själva hur många mössor man hinner prova på 45 minuter..) ,så hade jag tillslut sållat fram 5 möjliga kanditarer till att få ett hem på mitt huvud . Beslutet som togs sen gick relativt snabbt trots allt. En eloge till Marie för det . Marie köpte ett par AAAAAAZOME glasses . Neutral färg ,snygga bågar och flera olika glas ,så var hon fast . In love . Såld. Knäsvag . Fattigare .

Imorgon ska jag åka Tjejvasan och sedan ska vi valla ,lite mera än idag förhoppningsvis..


/ ERIKAAAAAAAAAAAAAAAA


Kommentarer
Postat av: clarre

woho heta grejer ni har köpt :D själv har jag köpt ett par rosa solglasögon ;)

2010-02-26 @ 18:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0