BAJS ?

Nej alltså jädrans .
Det går inte bra just nu . Imorgon har vi omprov i teori ( det förra blev diskat ) det suger för nu , nästan 2 månader senare begär dom att vi ska plugga in allt igen , och nej det sitter inte kvar sen jag pluggade till förra provet , och ja jag har lyssnat välldigt dåligt på lektionerna när Krister gått igenom allt som står i boken.
Så nu ligger jag i min säng . klockan är åtta . Boken ligger brevid mig , ja , EN HEL BOK.
Som toppen på moset har jag tappat bort allt jag skulle renskriva till svenska uppgiften som ska lämnas in imorgon. Det tåls att tillägga att jag har jobbat med den svenskan sen jul.

Men jag är inte ledsen ! Jag är glad. Allt blir lite lättare så :D

Nej , hej hej hej hej tufftuff tut.

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0