Bitter bit

Nu händer det igen. Jag har fastnat för internets dragningskraft ännu engång ! Jag satte på datorn för att skriva läsloggar till svenskan men vad är det första jag gör ?
Ja inte är det att skriva läsloggar iallfall.
Facebook och ett dussintal bloggar ropar efter mig, så jag gör alltså min dagliga plikt och ger jätte bloggerskorna en till läsare i högen.Good for them ? Ja kanske ,utan mig ( och några till ) så hade dem aldrig haft råd att åka till Taihland när de vill och inte hade de fått biobiljetter ,galabiljetter och hemskickade diamanthudkrämer gratis heller. Inbillar jag mig iallfall. Hjälp vad bitter jag lät ? jaja något ska man väll vara ;)

Anyway nu sitter jag alltså och skriver på ett eget blogg inlägg ,fast jag egetligen borde ha gått på toa för 10 mitutersedan. Men sitter man still ,låter bli förhastade rörelser och tankar på vatten så går det ju att hålla sig ett bra tag till.

Eller så gör jag slag i saken nu. Sedan så sätter jag mig vid köksbordet och skriver .Sedan så ska jag sy in ett par byxor .Sedan så ska jag pyssla mera med kläder .Sedan så ska jag gå in till grannen med nybakat bröd. Sedan ska jag skänka hela mitt sparkonto till Haiti. Sedan ska jag ta första tåg till Obama för att disskutera skolmaten . Sedan ska jag läsa Blondinbellas blogg igen. Och nu ska jag gå på toa.

Huj ! / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0