keep going with tha blogging

ännu en dvala ? Ack där har ni fel, nu sjuttsingen ska jag kämpa ! Fast när jag åker iväg på oringen måste jag be om dispans . Då blir jag borta 2 hela veckor från allt men kanske kan lyckas sno åt mig en dator, I'll give it a try .
Ligger just nu i soffan och kollar på Tough Love, gaah vad finns det för program . Handlar om kvinnor som alltid får killar men fel killar för deras utseende enligt programledaren . Och nu ska han förvandla dom till prinsessor så kommer allt bli bra och dom kommer hitta sin prins . Skiiiitspännande ?



en typisk mammi och pappi bild .
nu kanske ni undrar varför jag lägger upp en bild på dom ? jag vet inte heller riktigt, men det var ungefär för att jag skulle skriva att jag snart ska ut och springa med mamma , jaa så. Och där är hon, ja. (:

hörs lateeeeeeeer
och nu erika, nu är vi på g !

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0