Arg. mm

HJÄLP ! Jag ska köpa en låt från Spotify ,men det går fanmej inte . Jag är i desperat behov av låten eftersom den gör mig på ett gott och trevligt humör ,och eftersom jag är så laglig ( och rädd för polise brev hem i brevlådan ) så har jag tagit bort alla mina nedladdnigns pogram . Så fine jag köper låtar ,så himla fattig är jag ju inte .Just nu iallfall.. Men hur kul är det att köpa låtar från nätet när det är svårare än Pythagoras sats att lyckas med den bedriften . Dessutom är det lika enklet som lågstadie matte att ladda hem låtar GRATIS.
Vart är logiken i det ? Svar : Ingenstanns !
Vad är slutsatsen av detta ? Svar : Det var bättre förr ( När man kunde ladda hem låtar och bara vara lite rädd för att få Böter eller domstol ,eller något annat jobbigt )

Ja. Här är iallafall låten ,och erkänn att ni blir lite lite lite glada av den ? : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0