happy

Nu sitte rjag i soffan och häver i mig ljumna makaroner men pesto. Försöker att lugna ner mig till slow tempo, men det är helt omöjligt. Jag Thilda och Marie sökte Funktionärs jobb på peace and love iår, eftersom vi inte hade råd med biljetter. Det innebär att man jobbar innan festivalen och får ett gratis festival band, and we got it :D YEEEEEEESS !!!!!!!!  Jag är alldeles för mycket uppe i det blå och varvar moln just nu för att tagga ner. Dessutom går bussen till sälen om en kvart ! Better go . haha som vanlig.

Jag har svettas på trainerna idag . Det är kul med trainer ,vad blev felet vid födseln av den flickan kan man ju undra . hah
HUJ !

/ E


Kommentarer
Postat av: angelica

de där ser inte alls ut som min tröja?

2010-03-26 @ 18:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0