Morgon

När jag vaknade imorse ,klockan sju , tänkte jag att - nä jag skiter i att träna på morgonen ,jag ska ju ändå träna ikväll.
Men eftersom jag vet att jag blir mycket nöjdare med min dag om jag tränar ,och lite halv besviken på mig själv om jag inte gör det som var planerat . Så jag pallrade mig upp ur sängen ,och nu sitter jag i soffan och skjuter upp det till bristnings gränsen . Men det bästa med Morgon-intervall-träning-på-Rulle är att man inte behöver sitta en timme ut. Uppvärmning ,intervalltid ,lite ner tramp.
Det sämsta är att man ser ut som Fröken tomat i ansiktet ca 3 timmar efteråt.
Aja

Upp i sadeln, hö hö..

GODMORGON !!!!!


Ps. Varje sekund är ett liv. Lets go.

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0