Godnatt

Det är viktigt att borsta tänderna.
Därför gör jag det i 5 minuter, minst. Tills tandköttet är borta och resultatet bli att det enda jag kan förtära när jag är 70 år är sparrissoppa.
Det är viktigt att sova.
Därför har jag ingen aning om varför i hela världen jag inte har gått och lagt mig än. Jag är så trött att det snurrar, men still envisas jag med att vara uppe.
Det är viktigt att vara med sina kompisar.
Därför har Ida&Johannisen nyss varit här och sett på Cinderella story och längtar tills Skeer. Skolavslutnings festen alltså.

Det är viktigt att gå i skolan.
Därför ska jag gå upp klockan 7.00 imorgon för att ta mig till en svenska lektion.
Men blödande tandkött och påsar under ögonen.
Vilken tur att någon uppfann foundation .
Vilken tur att munnen går att stänga.

Nu ska jag verkligen sova. Sö lite grann i sängen . Hallejujha.



Time will heal.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0