Suprise

HOPPSAN. Ibland så tar bloggen lov på obestämmd tid.
Vad det är som får mig att blogga idag har jag ingen aning om.
Jag sitter i soffan med huvudet stadigt inkilat mellan 2 soffdynor, en otroligt skön possition eftersom ansvaret för att hålla upp sitt eget huvud nu blir soffkuddarnas ansvar. Skönt. Ett ansvar mindre.
Ja det är en sådann dag idag. En Erika död dag. Sådan dag som jag skrivit om förut. En sådandag som det känns helt okej att sitta och glo på barnkanalen hela dagen.
Någon har tryckt på största OFF knappen i mitt huvud och nu sitter och kollar på 2 människor som klättut sig till sniglar. Lite barnröster, lite mjukmusik i bakrunden. Aa helt okej.
största problemet just nu är att man får ont i rumpan av att sitta i samma possition förlänge.

Nu börjar en babiansång och 10 apor dansa på tv . Spännande !

/ Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0