BRUKSVALARNA I BILDER

Jag tror just att jag dog. Orkar inte göra något annat än att ligga i soffanjust nu.
Alla andra barnen var i skolan men inte Erika för hon satt o fika... eller nej har höstlov.

Jaja ska pilla ut lite bilder till BLOGGEN sen ska jag fanmej städa. Det är jul som ska in och dammisratter som ska ut och mat i kylen som ska in och lite mögglig ost ut .
Ja det kan hända att vi har en o annan mögglig burk med diverse inehåll i kylen. Tänka sig att sveriges ordentligaste brudar har det så hemma.

Btw. Jag gjorde nog årets bedrift genom att glömma alla mina stavar hemma på ett skidläger.
Dock löste det sig finare än fisken. Marre hade lite olika längder !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0