HÖSTLOV

Ja alltså jag har verkligen mina stunder med bloggandet. Och status just nu - dålig. Men jag måste få säga att det har vart många stunder då jag gått och tänkt på ett blogginlägg som skulle bli super, men det har helt enkelt inte blivit av :s bad dog !

Men iaf. Jag är nu i Skåne, åkte tidigt i onsdags morse. Har följt med Jakob och hans familj ner till sin farfar här i Hörby några mil från Lund(: det är lika fint och mysigt som vanligt. Idag är prio ett att åka till Kiviks och köpa hem "sveriges godaste cider" enligt Aronsons.


Idag åker nog mina vänner till stockholm till bästaste erika och har de mys! jag är riktigt avundsjuk! Miss i planeringen må jag säga :( Men jag hoppas att ni får det kanonkul och tänker på mig litegrann då och då (a) bara liiiite.
puss !
/m
 (thilda är nuförtiden brunettis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0