visst va



Titta vad jag äger.
Ett körkort! hur gick det till ?
Varken pappa eller jag tror att jag kan köra bil.
Så det känns som en spännande fortsättning.
Imorgon ska jag ut på en tripp till  mora aldeles själv. Det känns som Julafton. Nästan iallafall.
Jag har laddat med ett gäng låtar som jag ska bränna ner til - Erikas Fet bil skiva .
Ä N T L I G E N ska jag åka bil själv och spela super bra musik, och vara en uppmärksamm traffikan såklart.

he he .

Nejdå, återkommer imorgon med besked om Bilens hälsa efter en dag med mig. Om jag inte ligger på akuten.
Ejjj sånt ska man inte skämta om. Oroa er inte, jag har tagit 12 fuckin körlektioner.
Så de så.


Godnatt / Erika :D

ps. Det är mamma som borstar tänderna i hörnet.

Kommentarer
Postat av: mats edvardsson

Tror inte du kan köra jag VET att du kan. Såklart!

2010-11-12 @ 22:49:26
URL: http://matsgosta.blogspot.com
Postat av: sambo din!

åh hihi! du är så duktig min vän!^^ jag vill också vara så bra som du nuuuuuuuuuuu <3

2010-11-13 @ 10:46:53
Postat av: Viveka och Rolf

Hoppas att du har din syster som föredöme. Vill minnas att hon körde 40 km/tim vid första turen utan mamma och pappa i bilen.

2010-11-13 @ 23:39:39
Postat av: Jonny Loob

STORT GRATTIS, kör våldsamt försiktigt typ 30 överallt och rita lakrits på all asfalt...

2010-11-17 @ 23:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0