Hösten är fin och bra och fin och mysig

Om en beräknad kvart ska jag stå på rullskidorna med musik i öronen .
Just nu ser läget inte stabilt ut i Pyamas tröjja och Tandborste.
Denna vecka har varit helt perfekt.
Läger måndag,tisdag onsdag. Sovmorgon till kvart i 11 på torsdagen och en lektion, 2 lektioner på fredagen för att sedan sluta klockan 12.
Fast, igår så var jag på ett givande föräldra möte på skolan till klockan 21.30. Istället för att vara i Falun och dansa. Jag tyckte att jag var förnuftig som tog det beslutet, men det kändes inte helt lätt när Alicia och Cicci ringer o Smsar om varannat att jag verkligen borde ha varit med.
Att missa något är ju alltid jobbigt, Right ? ;)

Jaja. Snart ska jag träffa Thilda, eftre träningen alltså.
WOOOOOOHJJAJA :D det var lägesedan för hon har varit i Grekland och myst den lilla skönheten.
Sen blir det tårt kalas och kanske lite dans på Grannhusgolvet .
Det låter ju förbannat trevligt :D



PUSS HEJ !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0