På skit bra humör

Det finns inte så mycket att säga nu .
Dagarna tuffar på.
Ihelgen var jag i stockholm och det var välldigt kul. Skulle kunna flytta dit nu, imorgon typ.
Kanske ska köpa en trisslott imorgon och hoppas till jag blir blå på vinst.
Om man bara vill så kan man.
Nu jävlar.

hehe he he. 

När jag är rik så ska jag bli rikskapitalist och ge ut en bok.
Efter det ska jag åka till Weekday och bränna 5000 på kläder.
Sedan ska jag köpa ett par kängor som jag suktat efter i flera månader.
Sedan ett brunpuder och massa dyrt mineralpuder smink bara för att jag har råd.
Sedan ska jag köpa en lägenhet med en jävla ballkong mitt i stockholm och börja plugga på stockholmsstadsteater.
Jag ska fanmej köpa mig in där, vifta med tusenlappar framför chefen och skratta.
Sen ska jag gå upp på scenen och äga..typ alla.

Sen ska jag skänka resten till GreenPeace.

Låter det bra eller ?



PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0